Skip to main content

Priser

Vi har väldigt fördelaktiga priser där allt inkluderas.
Både porto, utskrift, kuvertering och utskick ingår i vårt pris.

Sverige

9,49 SEK

/brev

0 – 10 000 brev

EU brev

19,90 SEK

/brev

0 – 10 000 brev

Sverige/EU brev

Offert

/brev

10 000+ brev

Hur sker betalningen?

Tar ni faktura?

Kan jag ångra mitt köp?

Då varje kampanj är skräddarsydd kan vi dessvärre inte erbjuda dig någon ångerrätt. Har du precis satt igång kampanjen kan du kontakta oss så kan vi se vad vi kan göra.

Kan jag få mängdrabatt?

Får jag ett kvitto på mitt köp?

Hur kan ni vara så billiga?

Kan jag få prova på gratis?

Betalar jag endast för de som kommer fram?

När dras pengarna?

Vad kostar DR?

dr

Att tänka på vid inköp av DR

Vad kostar dr-utskick?

Priserna på DR-utskick varierar mellan 8 kr och 28 kronor per utskick.

Kampanjplanering

Skapar du en dr-kampanj, ska du säkerställa att den har tydliga och realistiska mål. Bestäm vad du vill uppnå, t.ex. ökad medvetenhet, fler säljare, ökade webbsidbesök, bokade tjänster, etc. Planera kampanjens innehåll, frekvens, kanaler och tidpunkter med hjälp av dina insikter om målgruppens preferenser. Se till att du använder anpassade budskap som talar till deras behov, intressen och motivationer. Regelbunden mätning och analys av resultaten hjälper dig att justera ditt marknadsföringsinnehåll och strategi, och att optimera din dr-kampanj med tiden.

Fungerar DR?

Du kan klicka här för att läsa mer om hur effektiv DR är.

Return on investment (ROI)

Innan du bestämmer dig för en dr-kampanj, ska du beräkna möjliga returer. Ta hjälp av nyckeltal som öppningsfrekvens, klickfrekvens, antal ledda säljare, omvandlingssiffror och intäkter per utsänt meddelande. Jämför dessa med dina investeringskostnader. Använder du rätt mätmetoder, kan du se hur väl dina pengar arbetar och om kampanjen var lyckosam. Om du inte får önskad ROI, kanske det är dags att granska ditt budskap, kanaler, segmentering, timning eller frekvens. Analysera vad som fungerar bäst och justera dina insatser enligt detta.

I slutet av dagen, lyckas en dr-kampanj genom att hitta rätt folk med rätt meddelande, till rätt tidpunkt, och att mäta resultaten effektivt. Genom att fokusera på dessa tre rubriker, kan du maximera dina marknadsföringsresultat och säkerställa att dina resurser gör som de ska: att locka in nya kunder och behålla de befintliga.